Тренінговий курс «Training Course on Neonate and Preterm Baby Treatment for Developing Countries in 2017»

16 вересня 2017

З ініціативи і за підтримки Асоціації неонатологів України п’ятеро лікарів з різних регіонів України успішно взяли участь у тренінговому курсі «Training Course on Neonate and Preterm Baby Treatment for Developing Countries in 2017» в Китайській Народній Республіці.

Навчання відбувалось у період з 20 липня по 13 вересня 2017 р. англійською мовою. Тренінг було організовано в рамках міжнародної співпраці України та Китаю за підтримки Міністерства торгівлі КНР і за участі Національної академії наук України.

Основним місцем навчального курсу була одна з провідних китайський дитячих клінік – Hunan Children’s Hospital, який знаходиться у місті Чангша (Changsha), столиці південної провінції Хунань. Це перша дитяча лікарня КНР, яка відповідала всім сучасним вимогам до багатопрофільних закладів ІІІ рівня, акредитована за стандартами JCI. У її складі 1800 ліжок, 35 клінічних відділень (зокрема, 4 відділення інтенсивної терапії новонароджених, в яких вже давно рутинно використовуються оксид азоту й ЕКМО), 8 технічних підрозділів тощо. На її базі також функціонують 4 центри невідкладної допомоги, реабілітації для дітей з ДЦП, підліткової медицини й очних хвороб.

Під час навчання українські лікарі прослухали цикл лекцій провідних китайських вчених, присвячений актуальним проблемам неонатології; мали можливість ознайомитись з роботою відділень інтенсивної терапії новонароджених, педіатричної інтенсивної терапії, хірургії новонароджених, дитячої хірургії, дитячої кардіології і кардіохірургії, невідкладної допомоги, реабілітації і патологічної анатомії, а також пологового будинку Changsha Hospital Maternal and Child Health Care. Також, у рамках курсу ми отримали інформацію про засади традиційної китайської медицини й організацію системи охорони здоров’я КНР, а також взяли участь у Global Vision Forum on Pediatric Surgery and Nursing. Надзвичайно важливою і корисною для нас була можливість ознайомитись із сучасними підходами до лікування та діагностики різноманітних проблем новонароджених із застосуванням новітнього обладнання і сучасних технологій.

Українські неонатологи мали можливість відвідати декілька медичних компаній, які виробляють медичне обладнання та медичні розхідні матеріали і широко представлені на світових ринках. Нам було надано можливість ознайомитись і долучитись до давніх культури і традицій Китаю, а також відвідати міста Шанхай та Нінгбо. Учасники курсу представляли 15 країн світу і щоденне спілкування з ними було цікавим і корисним в плані знайомства з різними системами охорони здоров’я, особливостями клінічної практики, обміну інформацією і професійного розвитку.


Інші новини

26 червня

Оновлені сучасні підходи у виходжуванні новонароджених

Онлайн-конференція «Оновлені сучасні підходи у виходжуванні новонароджених» відбудеться 30.06.22. Початок трансляції в 10.00. Реєстрація учасників на сайті https://www.neonatalscience.com/

16 листопада
2021

Вебінар "Парентеральне харчування в неонатології"

Вебінар "Парентеральне харчування в неонатології. Досягнення оптимального росту і розвитку дитини. Теоретичні і практичні аспекти",  присвячений Міжнародному дню недоношених дітей,  відбудеться 16.11.2021 р. о 18.00

11 листопада
2021

Національної Школи з нутритивної підтримки та метаболізму. Урок 5.

ШАНОВНІ КОЛЕГИ! Пропонуємо Вам прийняти участь у спільному освітньому проекті Асоціації неонатологів України та компанії Бакстер nLUNA-2021 – Національної Школи з нутритивної підтримки та метаболізму. Маємо честь поінформувати Вас, що вже доступні матеріали УРОКА 5. Катетер-асоційовані інфекції кровоплину (КАІК) І СЕПСИС: ЧИ Є СЕНС РИЗИКУВАТИ?

25 жовтня
2021

Національна школа з нутритивної підтримки та метаболізму - урок 4

ШАНОВНІ КОЛЕГИ! Пропонуємо Вам прийняти участь у спільному освітньому проекті Асоціації неонатологів України та компанії Бакстер nLUNA-2021 – Національної Школи з нутритивної підтримки та метаболізму. Маємо честь поінформувати Вас, що вже доступні матеріали УРОКА 4. ЛІПІДИ: ПОТРІБНІ ЧИ НІ? І ЯКІ?